Płatność i dostawa

Dostawa

Koszty i czas dostawy są zależne od wyboru sposobu dostawy. Produkty wysyłane są za pośrednictwem paczkomatów InPost.
Zamówienie przekazywane jest do realizacji po jego opłaceniu. Realizacja rozpoczyna się po zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie bankowym lub koncie pośrednika płatności Tpay.
Czas realizacji zamówienia tj. czas od zaksięgowania wpłaty do momentu wysłania zamówienia wynosi maksymalnie 1 dzień roboczy. W wyjątkowych przypadkach wysyłka może zostać opóźniona. O wszelkich zmianach w terminie realizacji zamówień informujemy na bieżąco.
Czas dostawy od momentu nadania przesyłki do jej otrzymania jest zależny od wyboru sposobu dostawy i zazwyczaj wynosi 1-2 dni robocze.

Cennik przesyłek

  • Paczkomaty InPost:
    • 14,00 zł – do 500g
    • 16,80 zł – powyżej 500 g
  • Kurier InPost:
    • 21,00 zł

Podane ceny przesyłek są cenami brutto, zawierają podatek VAT.


Płatność

Płatności przyjmowane są za pomocą:
– przelewów online za pośrednictwem serwisu Tpay
– wpłat bezpośrednich na rachunek bankowy

Zamówienia nieopłacone w ciągu 7 dni od ich złożenia uznawane są za anulowane.

Dane do przelewu:

Daniel Jusupović
ul. Habicha 9/75
02-495 Warszawa
Nr. rachunku: 21 1160 2202 0000 0003 5363 7594


Zwroty

Zwroty

Zwrot bez podania przyczyny możliwy jest w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. W przypadku zwrotu zamówienia prosimy o wydrukowanie formularza odstąpienia od umowy, wypełnienie go i przesłanie wraz z otrzymaną fakturą i zwracanymi produktami na adres:

Daniel Jusupović
ul. Habicha 9/75
02-495 Warszawa

Po otrzymaniu zwracanych produktów nastąpi zwrot należności, a złożone zamówienie zmieni status na „Zwrócone”.

W przypadku chęci zwrotu produktów po upłynięciu terminu 14 dni każdorazowo prosimy o kontakt mailowy na adres wloczka@szalpaka.pl.

W przypadku pytań dotyczących sposobu realizacji dostawy, płatności lub zwrotu, prosimy o kontakt mailowy na adres wloczka@szalpaka.pl lub telefonicznie pod numerem 695 985 592.